Click2Claim

Efektivní online prověření okolností vašeho problému s letem a a následné zajištění kompenzace

Click2Claim – Cestujte s asistencí 24/7

Společnost Click2Claim poskytuje komplexní asistenční služby v cestovním ruchu. Zajišťuje kompenzace od leteckých společností na základě evropského nařízení 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlících na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.

Travel asistent Maxi je asistenční předplacená služba, která je v době covidové zcela nepostradatelná. Poskytování profesionální a okamžité pomoci cestujícím v případě vzniku problému na letišti, s letem, s refundací letenek či pomoc při omezení v souvislosti s onemocněním Covid-19 a to 24/7.

Nová Asistenční služba TRAVEL ASISTENT MAXI

Připravte se na možný problém s letem, na letišti, s refundací letenky či vycestováním z důvodu pandemie Covid-19 a získejte asistenční službu 24/7.

Nonstop pomoc na cestách.

Zakoupit Travel Asistenta MAXI můžete jednoduše v průběhu on-line rezervace letenek. Za pouhých 89 Kč/osoba získáte komplexní pomoc při problému s letem, na letišti či s omezením vycestování z důvodu pandemie Covid-19 a to kdykoliv a kdekoliv.

Co získáváte:

  • okamžitou analýzu problému

  • doporučení možných řešení

  • servis a podporu při zajištění kompenzace po dobu 12 měsíců

  • 24/7 asistenční linka

  • unikátní službu Covid assistance

  • součástí této služby je Claimfinder

  • asistenci v případě problému se zavazadlem Claim Baggage

  • cenově nejvýhodnější služba pro vyřízení kompenzace (z úspěšně zajištěné kompenzace náleží Click2Claim provize pouze 19 % včetně DPH)

Co je Covid Assistance?

Společnost Click2Claim dlouhodobě pracuje v oblasti letectví, a právě letecká doprava je nyní nejvíce omezována v souvislosti s Covid-19. Pomoc klientům přímo na mezinárodních letištích pomáhá zajišťovat naše nonstop asistenční linka. Díky stálému sledování vývoje situace ohledně Covid-19, jsme schopni dohledat a sdělit klientům aktuální informace a pravidla pro vycestování z ČR. C2C má již nyní mnoho smluvních zdravotnických zařízení, se kterými spolupracujeme po celé ČR/SK/AT. Tyto jsou připraveni poskytnout našim zákazníkům potřebné PCR testy, nabízíme klientům součinnost při objednání na PCR testy na předem stanovený čas, co nejblíže jejich bydliště.

Co vám služba Travel Asistent MAXI zajistí:

  • Kompenzaci za zrušený let (méně než 14 dní před odletem)
  • Kompenzaci za odepření nástupu (např. overbooking)
  • Kompenzaci za zmeškání návazného letu
  • Kompenzaci za zpožděný let (3 hod. a více)
  • Covid assistance (nejaktuálnější informace v souvislosti s onemocněním Covid-19 v tuzemsku i v zahraničí a to 24/7)

Jak funguje služba Travel Asistent MAXI

K dispozici vám je bezplatná asistenční linka 24/7, kam se můžete obrátit v případě vzniku provozní nepravidelnosti či ve všech souvislostech s onemocněním Covid-19. Infolinka slouží k poskytnutí informací, na co vám vzniká nárok v konkrétní situaci dle ECR 261/2004. Vlastní péči a náhradní přepravu je vám povinen poskytnout operující dopravce. V případě, že vám vznikne na cestě újma v podobě výše uvedených nepravidelností v letecké dopravě, Click2Claim zajistí vyřízení případné finanční kompenzace. Na webu www.click2claim.eu podáte on-line žádost s vyplněním kódu Travel Asistenta. Kód Travel Asistenta obdržíte e-mailem 1 den před odletem v koordinaci se spol. Click2Claim.

Podmínky asistenční služby Travel Asistent MAXI

  • Asistenční služba Travel Asistent MAXI je určena pro jednoho cestujícího s nárokem na vlastní sedadlo v letadle bez ohledu na věk a lze jej využít pouze ve spojení s konkrétní rezervací a letenkou.
  • V případě změny v rezervaci letu, k němuž byla Asistenční služba Travel Asistent MAXI zakoupena, se těmto změnám Asistenční služba Travel Asistent MAXI přizpůsobí.
  • Asistenční službu Travel Asistent MAXI je možné uplatnit jeden kalendářní rok od data jejího zakoupení.
  • Více informací o službě TRAVEL ASISTENT MAXI 

Podle výše uvedeného Nařízení rozlišujeme, zda nárok na finanční kompenzaci vzniká nebo nevzniká. Toto Nařízení jsou povinni akceptovat všichni dopravci registrovaní v EU.

Měli jste problém s letem? Potřebujete ověřit váš nárok na kompenzaci?

Žádost o kompenzaci můžete vyplnit zde.

Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250–600 euro, v závislosti na délce letu. Odškodnění je možné žádat až 6 měsíců zpětně.

Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný.

Na základě dlouholetých zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací zajistí našim klientům jejich nárok rychleji, jednoduše a efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.

*Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.

Příklady z praxe Click2Claim

Paní W. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní W. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 euro.

Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, poté dopravce kompenzaci vyplatil.