Skvělý věrnostní program Letuška.cz. Nechte se odměnit za každý váš nákup. Více informací ZDE.

Zájezdy

Jak objednat zájezd? odpovědi

  • On-line na našich webových stránkách

Jaké druhy zájezdů nabízíme? odpovědí

  • Poznávací

    • S českým průvodcem
    • S místním průvodcem v anglickém jazyce
    • Bez průvodce
  • Pobytové

    • Jedna destinace
    • Kombinovaná destinace
  • Kombinované

    • Poznávání oblasti
    • Pobyt v rezortu
    • Lyžování v horách
  • Pro dospělé

    • Pro jednotlivce, páry, přátele
    • Pro malé skupiny
    • Pro velké skupiny
  • Pro rodiny s dětmi

    • Spolupracujeme s rezorty, které se specializují na rodiny s dětmi.
    • Spolupracujeme s průvodci, kteří jsou schopni vytvořit program i pro ty nejmenší.
  • Destinace a program na přání

    • Cesta kolem světa
    • Poznávání jednotlivých kontinentů
    • Koncert oblíbené skupiny kdekoliv na světě
    • Máte-li jakékoliv přání, jsme tady pro vás

Co všechno může být součástí? odpovědí

  • Doprava

    • Letecky
    • Autobusem
    • Vlakem
    • Vlastní
  • Ubytování

    • 3* hotel
    • 4* hotel
    • 5* hotel
    • Penzion
    • Ubytování v soukromí
    • Vlastní
  • Stravování

    • Vlastní
    • Snídaně
    • Polopenze
    • Plná penze
    • All inclusive
    • Ultra All inclusive
  • Vízová povinnost

  • Cestovní pojištění

    • Pojištění zajistíme
    • Pojištění si zajistíte sami

Jak zaplatit za zájezd? 10  odpovědí

  • Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD

    • Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
      • Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30 
    • Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
      • Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
    • Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
    • Karlovy Vary – T. G. Masaryka 41, Karlovy Vary, 360 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00 
      • Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost dočasně uzavřena. Své dotazy prosím směřujte na e-mailovou adresu karlovyvary@letuska.cz.
  • Kreditní/debetní platební kartou na pobočce

    • VISA
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Diners Club
    • JBC – Japan Credit Bureau
  • Bankovním převodem v CZK

    • Česká spořitelna, a. s. - 1925110329/0800
    • Československá obchodní banka, a. s. - 119607483/0300
    • Komerční banka, a. s. - 51-903270247/0100
    • UniCredit Bank, a. s. - 2106766513/2700
  • Za jak dlouho platba dorazí?

    • Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin.
    • Při převodu peněz z jiné banky přijde platba většinou do 72 hodin.
    • Vždy doporučujeme zaplatit okamžitou platbou.
  • Bankovním převodem v EUR

    • Slovenská sporiteľňa, a. s. - SK65 0900 0000 0051 2660 8495
    • UniCredit Bank Slovakia a. s. - SK55 1111 0000 0011 8129 8006
    • Všeobecná úverová banka - SK59 0200 0000 0037 9212 1153
    • UniCredit Bank Czech Republic, a. s. - 2108058107/2700
  • Edenred

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Ticket Benefits Holiday
      • Ticket Benefits Multi
      • Ticket Compliments Dárkové
    • Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line. 
    • ​​​Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
    • Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Benefity CZ

    • Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
      • Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby bodů
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Společnost UP Česká republika

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Unišek+
      • Unišek+ FKSP
      • Cadhoc
      • Šek Dovolená
    • Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
    • eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Pluxee (dříve Sodexo)

    • E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
      • Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
      • Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření​.
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
      • Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
      • Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
      • E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
      • Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Platební bránou přes odkaz

    • Obdržíte elektronicky e-mailem

Do jakých destinací zájezdy nabízíme? odpovědí

  • Evropa

    • Francie
    • Portugalsko
    • Spojené království
    • Španělsko
    • Destinace na přání
  • Východní Evropa

    • Jordánsko
    • Destinace na přání
  • Asie

    • Katar
    • Spojené arabské emiráty
    • Thajsko
    • Turecko
    • Destinace na přání
  • Afrika

    • Mauricius
    • Tanzanie
    • Destinace na přání
  • Severní Amerika

    • Spojené státy americké
  • Střední Amerika

    • Dominikánská republika
    • Destinace na přání
  • Jižní Amerika

    • Destinace na přání