American Express

Aktualizováno 8. 4. 2019

Více a více společností si v posledních letech začíná uvědomovat, že v řízení firemních nákladů  jsou stále ještě ukryty značné rezervy. Podle průzkumu zabývajícího se nepřímými náklady firem, je možné prostřednictvím efektivního manažementu nákupu služeb dosáhnout až 5% úspor.*

Společnost American Express, působící na českém trhu 20 let, nabízí  jednoduché nástroje určené právě pro efektivní kontrolu firemních nákladů:

Korporátní platební karta je navržena tak, aby Vám dala větší kontrolu a pomohla Vaší společnosti dosáhnout cenných úspor nákladů v klíčových kategoriích. Korporátní karta American Express je pohodlný a bezpečný způsob jak Vaší zaměstnanci mohou platit prakticky všechny své firemní výdaje. V České republice nabízíme dva základní typy korporátní karty – zelenou a zlatou (Green a Gold). 

Business Travel Account (BTA) konsoliduje všechny Vaše faktury a platby spojené s cestováním do jediného výpisu, čímž Vám pomáhá zvyšovat efektivitu a snižovat administrativu.

Výhody obou řešení pro společnost jsou:

•          Zlepšit cash-flow až o 58 dní

•          Sjednotit a zpřehlednit Vaše náklady

•          Snížit náklady na zpracování a administrativu

•          Výrazně zvýšit možnosti kontroly korporátních výdajů

•         Cestovní pojištění

•         24/7 zákaznicky servis

Pokud uvažujete o zefektivnění Vašich firemních nákladů a úhrad všeobecně, vyplňte kontaktní  formulář a my se  Vám ozveme zpět.

{frm: american_express page=/text/american-express-odeslano}

 

Dáváte přednost přímému kontaktu? Volejte 222 800 333 a pište na  CardOperationsPrague@aexp.com

Rádi Vám zodpovíme všechny Vaše dotazy!

 

 

 

 

 

 

* A.T. Kearney, European Indirect Spend management Study, 2011