Letuska.cz míří na bulharský trh

Aktualizováno 31. 3. 2019

Letuška.cz míří na bulharský trh

Společnost Asiana, která vlastní portál Letuška.cz, dnes začala prodávat letenky v i Bulharsku. Jde po Slovensku a Gruzii v pořadí o třetí zahraniční expanzi v uplynulých dvou letech, kterou prodejce učinil. „Bulharský trh prodejem letenek není nasycen jako u nás a vidíme tam jasný potenciál růstu našeho byznysu,“ řekl Josef Trejbal z portálu Letuška.cz.

Po několikaměsíčních přípravách dnes expandovala česká Letuška.cz v Bulharsku. Jde o strategickou investici, která by měla prodejci rozšířit byznys a zvýšit obraty. Na českém trhu se Letušce.cz stabilně daří zvyšovat tržby, i proto dle slov Josefa Trejbala, ředitele portálu Letuška.cz, je pro expanzi směrem na východ logickým krokem. „Bulharský trh není v současnosti nasycen a vidíme v něm pro byznys zajímavý potenciál,“ vysvětlil Josef Trejbal z portálu Letuška.cz. Bulharský prodejní web je v provozu na AIRMETI.BG a je grafickou kopií portálu Letuška.cz, jak jej známe u nás. Pro začátek se bude soustředit na samotný prodej letenek, posléze budou přidány i cestovní služby jako je pojištění a rezervace hotelů po celém světě. „Chceme tímto projektem otestovat tamní trh, pokud slní naše očekávání, otevřeme do roka v Bulharsku kamennou pobočku,“ řekl Josef Trejbal. Další expanze do zahraničí Asiana zvažuje. Kupříkladu si nechala doménu Airmeti registrovat i v Polsku a na Slovensku.

Společnost Asiana loni zrealizovala hned několik investičních příležitostí v zahraničí. V lednu spustila prodejní portál na Slovensku a v Gruzii začala prodávat zájezdy ve spolupráci s tamní partnerskou firmou.

 

Společnost Asiana, která vlastní portál Letuška.cz, dnes začala prodávat letenky v i Bulharsku. Jde po Slovensku a Gruzii v pořadí o třetí zahraniční expanzi v uplynulých dvou letech, kterou prodejce učinil. „Bulharský trh prodejem letenek není nasycen jako u nás a vidíme tam jasný potenciál růstu našeho byznysu,“ řekl Josef Trejbal z portálu Letuška.cz.