Naši lidé jsou obětaví i při hurikánu, chválí US Airways

Aktualizováno 8. 9. 2019

Při hurikánu Sandy pracovali lidé z US Airways přesčas a naložili rekordní počet balíků s jídlem 

I tragédie mají své šťastné příběhy. Když v říjnu 2012 na území USA udeřil hurikán Sandy, zaměstnanci US Airways dobrovolně pracovali přesčas a pomáhali v postižených oblastech. Zajistili rychlou přepravu zásilek s více než 600 kilogramy nákladu první pomoci. Balíky ukrývaly především hygienické pomůcky, toaletní potřeby a jídlo – věci, které lidé v tu chvíli potřebovali nejvíc. 

Díky obětavosti zaměstnanců letecké společnosti se tak podařilo dosáhnout rekordu v přepravě zavazadel. Firma potvrdila své tvrzení, že rychlá přeprava cestujících i zavazadel je jednou z největších firemních priorit.

I tragédie mají své šťastné příběhy. Když v říjnu 2012 na území USA udeřil hurikán Sandy, zaměstnanci US Airways dobrovolně pracovali přesčas a pomáhali v postižených oblastech. Zajistili rychlou přepravu zásilek s více než 600 kilogramy nákladu první pomoci. Balíky ukrývaly především hygienické pomůcky, toaletní potřeby a jídlo – věci, které lidé v tu chvíli potřebovali nejvíc.