Firemní klienti

Efektivní řešení pracovních cest

Pracovní cesty s MOJELETUSKA.CZ

Zajišťujeme veškerý servis pro pracovní cesty našich firemních zákazníků nebo organizací. V oboru máme zkušenosti již od roku 1993. Naši klienti oceňují, že respektujeme především jejich potřeby a požadavky – ať už je to malá soukromá firma, nadnárodní společnost, malá organizace či státní správa. Máme zásadu, že náš zákazník se nepřizpůsobuje nám, ale vždy my jemu. Při osobním jednání rádi poskytneme odpovídající reference včetně kontaktů. Vyzkoušejte systém na správu pracovních cest na MOJELETUSKA.CZ 

Správa pracovních cest 

  • Aplikace MOJELETUSKA.CZ nabízí možnost rezervovat a zakoupit letenky, zajistit hotely, pronájem aut a další služby.
  • Můžete porovnávat ceny letenek aerolinek včetně nízkonákladových společností.
  • Všechny služby můžete zařídit v jedné objednávce.
  • Produkt je napojen na systém agentury Letuska.cz) a je přístupný libovolně velké skupině zaměstnanců firemního klienta.
  • Doporučujeme ji větším firmám s členitou a složitější cestovní politikou i systémem schvalování. Je vhodná i pro menší společnosti s několika zaměstnanci, kteří si služby objednávají sami.
  • Aplikace nabízí přehled rezervovaných letenek rezervovaných včetně grafických i tabulkových kalendářů.
  • Možnost zavedení a vynucení dodržování flexibilní cestovní politiky, a to včetně víceúrovňových schvalovacích procesů.
  • Možnost generování přehledných výkazů a reportů včetně integrace se SAP.
  • Online přehled o platbách za služební cesty, přenesení zodpovědnosti do všech úrovní.
  • Díky responzivnímu designu je systém je dostupný i na mobilu a dalších zařízeních.
  • Máte kdykoliv k dispozici informace o aktuálním stavu objednávky letenky i všech doplňkových služeb.
  • O rezervace online i offline pečujeme stejně důkladně.

9 výhod pro firemní zákazníky

  1. Sestavíme systém, který bude nejvíce vyhovovat cestovní firemní politice a zvyklostem, a zároveň bude ekonomickou variantou.
  2. Zajistíme péči zkušeného konzultanta z oddělení pro firemní zákazníky a najdeme řešení vašich jednotlivých offline objednávek.
  3. Nabízíme servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  4. Zařídíme přehledy objednávek i profily cestujících – pro online i offline rezervace.
  5. Řekněte nám, co potřebujete. My vám navrhneme, jak a kde ušetřit.
  6. Jednáme s dodavateli služeb v zájmu klienta. Jsme schopni vyjednat speciální ceny, trojstranné dohody, incentivní smlouvy apod.
  7. Nabízíme platbu převodem a podle smlouvy i možnost odložení splatnosti.
  8. Mluvíme česky i anglicky
  9. Zajistíme benefitový program na míru vaší společnosti, vaši zaměstnanci budou na Letuska.cz nakupovat služby se slevou! Nechcete poskytovat „jen“ slevu, ale rádi byste zaplatili letenku, studium, či jinou cestovní službu? Připravíme vám poukázky s logem v dohodnutých nominálních hodnotách.

Poradíme vám

Objednávat je možné telefonicky, e-mailem nebo online.

  1. Telefonicky. Kontaktujte nás na telefonu 234 704 955.
  2. E-mailem. Napište nám na sales@letuska.cz
  3. Přečtěte si víc na MOJELETUSKA.CZ

Zaměstnanecké benefity

Chtěli byste umožnit zvýhodněné cestování vašim zaměstnancům nebo obchodním partnerům? Ušijeme benefitový program na míru vaší společnosti, vaši zaměstnanci budou na Letuska.cz nakupovat služby se slevou. Nechcete poskytovat „jen“ slevu, ale rádi byste zaplatili letenku, studium, či jinou cestovní službu? Připravíme vám poukázky s logem v dohodnutých nominálních hodnotách.

Kontaktní formulář

Potřebujete pomoc nebo radu?




Pole jméno je povinné
Pole e-mail je povinné
Pole je povinné
Bez souhlasu není možné formulář odeslat