On-line odbavení, cestovní doklady
Zpět k výběruOn-line odbavení3 odpovědi
Nízkonákladový dopravce, také se používá název low-cost
Ostatní dopravci
Co dělat v případě potíží?
Abecední seznam nejčastějších dopravců32 odpovědí
Aegean Airlines
airBaltic
Air Canada
Air France
Air Serbia
Alitalia
American Airlines
Austrian Airlines
British Airways
Brussels Airlines
ČSA
Delta Air Lines
El Al
Emirates
Finnair
flydubai
Hainan Airlines
China Eastern Airlines
Iberia
KLM Royal Dutch Airlines
LOT Polish Airlines
Lufthansa
Norwegian Air Shuttle
Qatar Airways
S7 Airlines
Singapore Airlines
Swiss International Air Lines
TAP Air Portugal
TAROM
Turkish Airlines
United Airlines
Abecední seznam nejčastějších nízkonákladových dopravců7 odpovědí
easyJet
Eurowings
Jet2.com
Ryanair
- Celý název: Ryanair DAC
- Služba je dostupná 60 dnů před odletem s nákupem doplňkové služby.
- Služba je dostupná 24 hodin před odletem zdarma.
- Služba končí 2 hodiny před plánovaným odletem.
- Webový odkaz zde
- Letecká společnost RYANAIR vyžaduje při rezervaci uvedení kontaktu cestujícího (e-mail).
- Je zapotřebí si vytvořit uživatelský účet u společnosti Ryanair a provést on-line odbavení.
- V případě, že účet u Ryanair již máte, použijte na nákup letenky stejný uživatelský e-mail.
- E-mail je následně kontaktem a jediným způsobem, prostřednictvím kterého lze přímo na stránkách přepravce provést odbavení, případně dokoupení dalších služeb či potvrzení storna letu v případě nepravidelnosti.
- Cestující provádí tyto úkony po přihlášení ke svému účtu (rezervaci) na stránkách Ryanair prostřednictvím e-mailu a následného ověření (autentifikace) tohoto kontaktního e-mailu.
- V případě nepravidelností je potřeba součinnost cestujícího (kupujícího letenky) s dopravcem.
Smartwings
Vueling
Wizz Air
Cestovní doklady3 odpovědi
Občanský průkaz
Cestovní pas
Víza