Před odletem a samotný let, doplňkové služby
Zpět k výběruPřed odletem7 odpovědí
Kontrola dokladů
Kontrola rezervace letenky
Odbavení on-line
Odbavení na letišti
Potíže při odbavení na letišti – odmítnutí odbavení na letišti
- Pokud máte potíže s odbavením na přepážce, ujistěte se, že je na vaší straně technicky vše v pořádku (jméno na letence souhlasí s osobním dokladem a máte platnou letenku pro danou destinaci a termín).
- V případě, že je problém na straně dopravce (např. overbooking, tj. letecká společnost prodala více letenek, než je míst v letadle), je nutné kontaktovat dopravce a řešit přímo na místě s leteckou společností. Bez řešení ze strany dopravce nedoporučujeme odcházet z letiště.
- Pokud fyzické odbavení na letišti neprovádí přímo letecká společnost, na kterou byla letenka zakoupena, nebo se jedná o tzv. „codeshare“ let (let provozuje jiný přepravce v zastoupení té letecké společnosti, jejíž letenka byla zakoupena), může se jednat o technickou chybu mezi leteckou společností a odbavovacími systémy (codeshare přepravce). V takovém případě doporučujeme trvat na přijetí k přepravě, doložit letenku a případně i „screen“ z „manage my booking“ letecké společnosti, kde je let i zakoupená letenka jasně zobrazena. Odpovědnost za nepřijetí k přepravě je na letecké společnosti. Letuška jako zprostředkovatel následně informujeme o způsobu řešení reklamace a právech cestujících a můžeme pomoci s náhradním spojením, které je cestujícím placeno standardním způsobem dle aktuální nabídky na www.letuska.cz.
Palubní vstupenka, také se používá název „boarding pass“
Zajištění dalších služeb v letadle
Jak celý proces probíhá?6 odpovědí
Příjezd na letiště a odbavení
Pasová kontrola
Bezpečnostní kontrola
Příchod k odletové bráně
Nástup do letadla
Samotný let
Doplňkové služby na letišti2 odpovědi
Speciální asistence
Vstup do salonku