Rezervace, změna a platba, věrnostní programy
Jak udělat rezervaci letenky? 3 odpovědi
-
On-line na našich webových stránkách
- Webové stránky Letuška.cz
-
Osobně na našich pobočkách
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
- Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30
- Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
- Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
- Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
- Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
- Karlovy Vary – T. G. Masaryka 859/18, Karlovy Vary, 360 01
-
Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost uzavřena. Pro osobní konzultace nás prosím kontaktujte. Děkujeme za pochopení.
-
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
-
E-mailem
- Pro nákup nových letenek: letenky@letuska.cz
- Pro změnu letenek zakoupených s asistencí operátora (na pobočce nebo přes e-mail): info@letuska.cz
- Pro změnu letenek zakoupených on-line na Letuška.cz: letuska@letuska.cz
Proces rezervace 3 odpovědi
-
On-line
- Celou rezervaci si vytvoříte sami na základě vámi vyplněných informací.
- Obdržíte informace o časovém rozmezí, do kdy je potřeba celou částku uhradit podle druhu platby, který zvolíte.
- Nikdy nevytvářejte jednu konkrétní rezervaci z více zařízení najednou!
- Rezervace je platná pouze po dobu určenou dopravcem, kdy každý má jiné časové rozmezí, do kdy musí být peníze připsány na jejich účet, a teprve poté vystaví letenku.
- Dopravce má právo čas rezervace v průběhu rezervace zkrátit, o čemž vás bude informovat pomocí poskytnutých kontaktů při rezervaci.
- Doporučujeme pravidelně kontrolovat e-mailovou schránku pro případ doplňujících informací ze strany dopravce.
- Po uplynutí termínu platnosti rezervace je celá transakce zrušena a již není garantováno místo v letadle za předchozí domluvené ceny.
- Jakmile jsou finance připsány na náš účet, dojde ke spárování rezervace a platby, následně letecká společnost rezervaci potvrdí a letenku vystaví.
-
Osobně na pobočce
- Letenkář vytvoří rezervaci za vás na základě vámi dodaných informací.
- Po zaplacení celé částky je rezervace potvrzena.
-
E-mailem
- Objednávku pošlete na e-mail letenky@letuska.cz
Co potřebuji nahlásit k vytvoření letenky? 5 odpovědí
-
Jméno a příjmení všech cestujících
- Zkontrolujte si, zda jste nahlásili všechna jména přesně tak, jak jsou uvedena v cestovních dokladech, se kterými budete cestovat.
- Pro opravu jména cestujícího prosím odpovězte na e-mail, kterým vám dorazila potvrzená rezervace.
- Uveďte chybné jméno a správný tvar jména.
- Letenkář chybu opraví a pošle vám opravenou rezervaci v případě, že to dopravce umožní.
- Případně zapíše do poznámky správný tvar, pokud nejde vystavit letenku znovu.
- Upozornění! Takto upravená letenka negarantuje hladký průběh na letišti. Proto vždy dbejte na správný tvar jména.
-
Kontakt na cestující
- Jedná-li se o skupinovou letenku, stačí kontakt na jednu osobu ve skupině.
- E-mailová adresa slouží pro komunikaci s vámi při případných změnách ze strany dopravce.
- Mobilní telefon slouží pro komunikaci s vámi při případných změnách ze strany dopravce.
-
Výběr cílové destinace
- Je potřeba vědět, kam chcete letět.
- Případně nahlásit upřednostňované tranzitní destinace.
-
Výběr dopravce
- Pokud máte osobní preference pro dopravce, třeba kvůli věrnostním programům, operátor bude vyhledávat dle vašich kritérií.
-
Termín letu
- Pevné datum letu
- Flexibilní datum letu
- Rozmezí předpokládaného odletu a návratu
- Maximální akceptovatelná doba na celkově strávený čas na cestě
Změna rezervace letenky 5 odpovědí
-
Změna termínu letu
- Rezervujte letenku s jedním datem jen jednou.
- Může se stát, že letecká společnost zruší naráz všechny rezervace a vy o své místo v letadle můžete přijít.
-
Změna jména cestujícího
- Změna celého jména na nového cestujícího není až na nejdražší tarify ve většině případů možná.
-
Oprava jména cestujícího
- Vždy je nutné uvést přesné jméno, jak je uvedeno v cestovním dokladu.
- Některé letecké společnosti sice překlepy tolerují, přesto doporučujeme chybu nahlásit co nejdříve a nechat opravit.
- I když dopravce chyby toleruje a my vložíme poznámku se správným jménem, negarantujeme, že bude vše v pořádku.
- Vždy je to na benevolenci dopravce a pracovníků na letišti. Prochází se několik kontrol, kde může nastat problém.
- Pokud je jméno odlišné od toho, co máte zapsáno v cestovním dokladu, může taková chyba v krajním případě skončit až nutností nákupu nové letenky.
- Pro možnost opravy jména cestujícího prosím odpovězte na e-mail, kterým vám dorazila potvrzená rezervace.
- Uveďte chybné jméno a správný tvar jména.
- V případě, že to dopravce umožní, letenkář chybu opraví a pošle vám opravenou rezervaci.
- Tato služba může být zpoplatněna, protože je nutné vystavit novou letenku.
- Upozornění! Někteří dopravci chyby netolerují, opravy neumožňují a cestujícího na palubu letadla s chybnou letenkou nepustí.
-
Zakoupení doplňkových služeb
- Přednostní odbavení
- Přednostní nástup do letadla
- Cestování s dětmi
- Speciální místo v letadle
- Speciální strava v letadle
- Asistence při nástupu/výstupu z letadla
-
Zrušení rezervace
- Rezervace letenky, pokud je zvolena platba na pobočce nebo převodem, který nezrealizujete v předem daném termínu, po určité době exspiruje.
- Přicházíte tak o garanci termínu a ceny.
Před dokončením rezervace 1 odpověď
-
Ryanair
- V některých náhodných případech může nízkonákladový přepravce RYANAIR před odbavením požadovat verifikaci (ověření), že uvedený kontakt je skutečně kontaktem cestujícího (plátce).
- Dokončením rezervace berete na vědomí, že dopravce může vyžadovat ověření osobních údajů skrze tzv. verifikaci, kterou musíte dokončit poskytnutím osobních údajů přímo na stránkách dopravce.
- Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.
Verifikace rezervace – autentifikace nákupu 1 odpověď
-
Ryanair
- Jak jsme vás informovali v e-mailu s předmětem POTVRZENÍ REZERVACE – PLATBY, kontaktem uvedeným při nákupu letenky disponuje rovněž dopravce, který může informace zasílat přímo na vaši e-mailovou adresu.
- V některých případech může RYANAIR před odbavením požadovat verifikaci pro ověření, že uvedený kontakt je skutečně kontaktem cestujícího (plátce), který je zároveň vlastníkem letenky.
- Ověření provádí cestující dle instrukce zaslané přímo společností RYANAIR na e-mail uvedený při rezervaci.
- Ověření doporučujeme neodkládat a provést bezprostředně po vyžádání ze strany RYANAIR.
- Ověření méně jak 7 dní před odletem může být ze strany RYANAIR zpoplatněno (cca 0,59 EUR).
- K ověření budete potřebovat průkaz totožnosti s fotografií.
- Bez ověření, je-li požadováno, není možné se odbavit.
- Ověření cestujícího za vás nemůže provést žádná třetí strana.
- Vždy sdělujeme leteckému přepravci kompletní kontaktní údaje (e-mail a telefon) cestujícího (plátce), který je majitelem přepravního dokladu a předáváme veškeré podklady pro cestu (letenku atd.).
- Jsme na straně klienta a sdělujeme veškeré informace, které přepravce požaduje nebo sděluje.
- Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.
Jak na verifikaci 1 odpověď
-
Ryanair
- Po obdržení e-mailu od společnosti Ryanair zkontrolujte, zda adresa odpovídá účtu, který již u Ryanair máte.
- Pokud byla letenka zakoupena s jinou adresou, je možné rezervaci převést na vámi vybranou adresu.
- Pokud účet u Ryanair ještě nemáte, je nutné jej založit na stránce dopravce a použít stejnou adresu, kterou jste použili při nákupu letenky.
- Doporučujeme provádět ověření na zařízení, které má přístup ke kameře.
- Otevřete stránku www.ryanair.com.
- V horní části obrazovky vyhledejte záložku REZERVACE.
- Pomocí přihlašovacích údajů se přihlaste do vašeho účtu.
- Číslo rezervace je 6místný kód složený z čísel a písmen.
- Potvrďte a načtěte vaši rezervaci.
- Máte na výběr 2 možnosti ověření – expresní a standardní.
- Zvolíte takovou, která vám vyhovuje či vyhovuje charakteru cesty.
- Expresní ověření je zpoplatněno.
- Potřebujete číslo rezervace, cestovní dokument (pas či občanský průkaz) a zařízení s kamerou.
- Standardní ověření může zabrat až 7 dní.
- Standardní ověření je nabízeno zdarma.
- Zde se ověřují podpisy na cestovním dokladu a vyplněném formuláři pro ověření.
- Jakmile obdržíte potvrzení o ověření, je možné provést on-line odbavení.
- Ověření slouží hlavně k tomu, abyste mohli rezervaci spravovat, měnit, kupovat doplňkové služby a podobně.
- Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.
Možnosti platby 10 odpovědí
-
Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
- Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30
- Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
- Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
- Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
- Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
- Karlovy Vary – T. G. Masaryka 859/18, Karlovy Vary, 360 01
-
Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost uzavřena. Pro osobní konzultace nás prosím kontaktujte. Děkujeme za pochopení.
-
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
-
Kreditní/debetní platební kartou na pobočce
- VISA
- VISA Electron
- MasterCard
- Maestro
- Diners Club
- JBC – Japan Credit Bureau
-
Bankovním převodem v Kč
- Česká spořitelna, a. s. – 1925110329/0800
- Československá obchodní banka, a. s. – 119607483/0300
- Komerční banka, a. s. – 51-903270247/0100
- UniCredit Bank, a. s. – 2106766513/2700
-
Při on-line rezervaci se nabídnou tyto možnosti platby
- Okamžitá platba
- Okamžitá platba z vašeho účtu ve vyjmenované bance. Okamžitou platbu je třeba výslovně zvolit při provádění platby, nemusí být primárně nabízena.
- Okamžitá platba může být v rámci vašeho účtu zpoplatněna.
- Okamžitou platbu doporučujeme provést bezprostředně po dokončení rezervace na základě pokynů k platbě, které obdržíte na zadaný e-mail po dokončení rezervace.
- Přesný seznam bank naleznete zde.
- Letuška zpracuje okamžitou platbu včetně dodání letenky (letenek) nebo další služby do třech hodin od provedení okamžité platby.
- Z vašeho účtu u ČSOB, Raiffeisenbank, Fio banka, MONETA Money Bank, Air Bank, mBank, PPF banka, Banka CREDITAS, Komerční banka, Oberbank, Česká spořitelna, J&T BANKA
- Přesný popis okamžitých plateb naleznete zde.
- Zpracování okamžitých plateb probíhá neustále, v noci i o víkendech, a velmi rychle a spolehlivě. Z důvodu náhodných mikrovýpadků na komunikační trase může občas dojít ke zpoždění platby či k jejímu odmítnutí. K odmítnutí platby z těchto důvodů dochází v 0,1 až 0,2 procentech případů (1 až 2 platby z tisíce okamžitých plateb).
- Bankovním převodem
- Vyberte vaši oblíbenou banku
- Bankovní převod Česká Spořitelna
- Bankovní převod UniCredit Bank
- Bankovní převod ČSOB
- Bankovní převod Komerční banka
- Platba převodem z libovolné banky
- Letenku ihned, platím za 14 dní Twisto
- Platba v provozovně
- Osobně v provozovně
- Služby je možné uhradit hotově, kartou nebo podporovanými poukázkami (může být časově omezeno) v kterékoliv z našich provozoven.
- Platební karta
- Jako jedni z mála neúčtujeme žádný poplatek za platbu kartou on-line. Záruka nejvyšších bezpečnostních standardů při platbě kartou je u nás samozřejmostí.
- Mastercard
- Maestro
- VISA
- Okamžitá platba
-
Za jak dlouho platba dorazí?
- Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin. Při převodu peněz z jiné banky přijde platba do 72 hodin.
-
Bankovním převodem v eurech
- Slovenská sporiteľňa, a. s. – SK65 0900 0000 0051 2660 8495
- UniCredit Bank Slovakia a. s. – SK55 1111 0000 0011 8129 8006
- Všeobecná úverová banka – SK59 0200 0000 0037 9212 1153
- UniCredit Bank Czech Republic, a. s. – 2108058107/2700
-
Edenred
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Ticket Benefits Holiday
- Ticket Benefits Multi
- Ticket Compliments Dárkové
- Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
- Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Benefity CZ
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
- Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
-
Společnost UP Česká republika
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Unišek+
- Unišek+ FKSP
- Cadhoc
- Šek Dovolená
- Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
- eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Pluxee (dříve Sodexo)
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
- Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
- Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření.
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
- Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
- E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
- Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
Co je letenka? 4 odpovědi
-
Jak vypadá letenka?
- Fyzické papírové letenky se již nevystavují.
- Obdržíte unikátní kód rezervace.
-
Unikátní kód rezervace
- Unikátní kód si uložíte v mobilu/tabletu
- Unikátní kód si vytisknete na papír
- Neobsahuje QR kód
- Neobsahuje čárový kód
-
Itinerář cesty
- Číslo potvrzení
- Číslo elektronické letenky
- Letová třída
- Status rezervace
- Dopravce
- Číslo letu
- Odletové, přestupní i konečné město
- Jméno a příjmení cestujícího
- Datum odletu a příletu
- Čas odletu je uveden vždy v místním časovém pásmu
- Doba letu
- Terminál
- Kontakty na prodejce
- Informace o občerstvení na palubě
- Informace o zavazadlech
- Informace o ceně doplňkových služeb
-
Palubní vstupenka – boarding pass
- Po úspěšném odbavení přes internet obdržíte palubní vstupenku.
- Doporučujeme palubní vstupenku vytisknout na papír, případně udělat zálohu do mobilu nebo tabletu.
- Palubní vstupenka obsahuje čárový kód, případně QR kód.
- Palubní vstupenka opravňuje k nástupu do letadla.
- Palubní vstupenku je možné také získat v kiosku na letišti.
- V některých případech lze palubní vstupenku získat až u odbavení na letišti a to zdarma (doporučujeme ověřit podmínky u konkrétního dopravce).
- U nízkonákladového dopravce doporučujeme vždy udělat odbavení i tisk palubní vstupenky včas před odletem, vyhnete se tak dalším výdajům u přepážky na letišti.
- Každý dopravce má jiné termíny možnosti získat palubní vstupenku.
- Většinou však 48 hodin před odletem
Jaké lety rozlišujeme? 3 odpovědi
-
Krátkodobé lety
- Délka letu do 180 minut / 3 hodin
-
Střednědobé lety
- Délka letu od 180 minut / 3 hodin do 480 minut / 8 hodin
-
Dlouhodobé lety
- Délka letu od 480 minut / 8 hodin do 1 200 minut / 20 hodin
Jaké rozlišujeme cestovní třídy 4 odpovědi
-
Ekonomická, také se používá název economy či turistická
- Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení ekonomické třídy.
- Dle tarifu letenky je možné změnit třídu, tzv. upgrade do vyšší cestovní třídy.
- Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jaké knihovací třídě letenku do ekonomické třídy kupujete, co umožňuje za změny bez doplatku a co s poplatkem.
- Knihovací třída Y – plnohodnotná letenka do ekonomické třídy
- Knihovací třída B, M, H, N – standardní letenka do ekonomické třídy (změny/vrácení možné za poplatek)
- Knihovací třída G, K, L, O, Q, S, T, U, V, W, X – zlevněná letenka do ekonomické třídy (často nelze vůbec změnit/vrátit)
-
Byznys třída, také se používá název business či obchodní
- Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení byznys třídy.
- Dle tarifu letenky je možné změnit třídu, tzv. upgrade do vyšší cestovní třídy.
- Většinou přináší větší prostor na nohy, prostornější sedadla, palubní servis bez doplatku a jiné doprovodné služby, které jsou navíc zahrnuty v ceně letenky.
- Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jaké knihovací třídě letenku do byznys třídy kupujete, co umožňuje za změny bez doplatku a co s poplatkem.
- Speciální ceny byznys třídy mohou mít omezené pozemní služby, například vstup do salónku na letišti, dopravu na/z letiště a podobně.
- Knihovací třída C, J – plnohodnotná letenka do business třídy
- Knihovací třída D, I, Z – zlevněná letenka do business třídy (omezení na změnu termínu nebo vrácení letenky)
-
První třída, také se používá název first class
- Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení první třídy.
- První třída nabízí nadstandardní servis, prostor na palubě, soukromí a osobní přístup ze strany palubního personálu.
- Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jaké knihovací třídě letenku do první třídy kupujete, co je součástí nabídky a co není.
- Speciální ceny první třídy mohou mít omezené pozemní služby, například vstup do salónku na letišti, dopravu na/z letiště a podobně.
- Knihovací třída F – plnohodnotná letenka do první třídy
- Knihovací třída A, P – zlevněná letenka do první třídy (omezení na změnu termínu nebo vrácení letenky)
Jak rozlišujeme letecké společnosti dle letu? 3 odpovědi
-
Let dle letového řádu
- České aerolinie
- British Airways
- Turkish Airlines
- American Airlines
- Wizz Air
- SmartWings
- Easy Jet
- A další
-
Charterový let organizovaný cestovní kanceláří
- Thomson Airways
- Travel Service
- Corendon Airlines
- A další
-
Privátní let pronajatým letadlem
- ABS Jets
- BUSINES AIR
- Queen Air
- A další
Věrnostní programy - Letecké aliance 7 odpovědí
-
SkyTeam
- Aeroflot
- Aerolíneas Argentinas
- Aeroméxico
- Air Europa
- Air France
- China Airlines
- China Eastern Airlines
- České aerolinie
- Delta Air Lines
- Garuda Indonesia
- Kenya Airways
- KLM Royal Dutch Airlines
- Korean Air
- Middle East Airlines
- Saudia
- TAROM
- Vietnam Airlines
- Xiamen Airlines
-
Star Alliance
- Aeagean Airlines
- Air Canada
- Air China
- Air India
- Air New Zealand
- All Nippon Airways
- Asiana Airlines
- Austrian Airlines
- Avianca
- Brussels Airlines
- Copa Airlines
- Croatia Airlines
- EgyptAir
- Ethiopian Airlines
- EVA Air
- LOT Polish Airlines
- Lufthansa
- SAS
- Shenzhen Airlines
- Singapore Airlines
- South African Airways
- Swiss Internationa Airlines
- TAP Portugal
- Thai Airways International
- Turkish Airlines
- United Airlines
-
Oneworld
- Alaska Airlines
- American Airlines
- British Airways
- Cathay Pacific
- Fiji Airways
- Finnair
- Iberia
- Japan Airlines
- Malaysia Airlines
- Qantas
- Qatar Airways
- Royal Air Maroc
- Royal Jordanian
- SriLankan Airlines
-
Skywards Emirates partners
- Air Mauritius
- Alaska Airlines
- Bangkok Airways
- Copa Airlines
- easyJet
- GOL Linhas Aéreas Inteligentes
- Japan Airlines
- JetBlue
- Jetstar
- Korean Air
- Malaysia Airlines
- Qantas
- S7 Airlines
- South African Airways
- TAP Portugal
-
Vanilla Alliance
- Air Austral
- Air Madagascar
- Air Mauritius
- Air Seychelles
- IntAir Iles
-
U-Fly Alliance
- Eastar Jet
- Lucky Air
- Urumqi Air
- West Air
-
Value Alliance
- Cebu Pacific
- Cebgo
- Jeju Air
- Nok Air
- Scoot