Skvělý věrnostní program Letuška.cz. Nechte se odměnit za každý váš nákup. Více informací ZDE.

Hotely a ubytování

Jak zajistit rezervaci hotelu? odpovědi

  • On-line na našich webových stránkách

    • Web Letuška
    • Výběr destinace a odeslání poptávkového formuláře

Co k tomu potřebujeme všechno vědět? odpovědí

  • Požadovaná destinace

    • Spolupracujeme s hotely skoro z celého světa
  • Termín cesty

    • Fixní datum
    • Rozmezí termínu
    • Minimální počet dní
    • Maximální počet dní
  • Počet osob

    • Počet dospělých osob 18 – 100+ let
    • Počet mladistvých 12 – 18 let
    • Počet dětí 2 – 11 let
    • Počet batolat 0 – 2 roky
  • Kategorie preferovaného ubytování

    • Penzion
    • Hotel se 3*
    • Hotel se 4*
    • Hotel s 5*
    • Nadstandartní ubytování
  • Požadované vybavení hotelu

    • Bezbariérový hotel
    • Bezdrátové připojení k internetu
  • Forma stravování

    • Bez stravování
    • Snídaně
    • Polopenze
    • Plná penze
    • All inclusive

Jak zaplatit za hotel? 10  odpovědí

  • Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD

    • Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
      • Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30 
    • Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
      • Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
    • Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
    • Karlovy Vary – T. G. Masaryka 41, Karlovy Vary, 360 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00 
      • Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost dočasně uzavřena. Své dotazy prosím směřujte na e-mailovou adresu karlovyvary@letuska.cz.
  • Kreditní/debetní platební kartou na pobočce

    • VISA
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Diners Club
    • JBC – Japan Credit Bureau
  • Bankovním převodem v CZK

    • Česká spořitelna, a. s. - 1925110329/0800
    • Československá obchodní banka, a. s. - 119607483/0300
    • Komerční banka, a. s. - 51-903270247/0100
    • UniCredit Bank, a. s. - 2106766513/2700
  • Za jak dlouho platba dorazí?

    • Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin. Při převodu peněz z jiné banky přijde platba do 72 hodin.
  • Bankovním převodem v EUR

    • Slovenská sporiteľňa, a. s. - SK65 0900 0000 0051 2660 8495
    • UniCredit Bank Slovakia a. s. - SK55 1111 0000 0011 8129 8006
    • Všeobecná úverová banka - SK59 0200 0000 0037 9212 1153
    • UniCredit Bank Czech Republic, a. s. - 2108058107/2700
  • Edenred

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Ticket Benefits Holiday
      • Ticket Benefits Multi
      • Ticket Compliments Dárkové
    • Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line. 
    • ​​​Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
    • Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Benefity CZ

    • Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
      • Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Společnost UP Česká republika

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Unišek+
      • Unišek+ FKSP
      • Cadhoc
      • Šek Dovolená
    • Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
    • eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Pluxee (dříve Sodexo)

    • E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
      • Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
      • Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření​.
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
      • Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
      • Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
      • E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
      • Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Platební bránou přes odkaz

    • Obdržíte elektronicky emailem

Městské poplatky, tzv. „City tax“ odpověď

  • Možnosti sazby

    • Je zahrnuta v ceně ubytování
    • Platí se až na místě a je předem známa
    • Platí se až na místě, ale není možné ji předem zjistit
    • V průměru se jedná o 1,5 – 3 eura za osobu a noc

Jak probíhá potvrzení rezervace? odpověď

  • Voucher – předplacený poukaz

    • Tento dokument potvrzuje, že hotelová rezervace je 100 % zaplacena
    • Zahrnuje všechny konkrétní údaje o hotelu
    • Zahrnuje všechny podrobnosti o vašem pobytu
    • Je potřeba ho mít u sebe a předložit jej v hotelu

Jak probíhá příjezd a odjez z hotelu? odpovědí

  • Standardní příjezd (check-in)

    • Ubytování od 14 hodin
    • Platí pro většinu hotelů
  • Dřívější příjezd (check-in)

    • Je třeba nahlásit předem
    • Některé hotely tuto možnost zpoplatňují
    • Ve většině hotelů je možné domluvit alespoň uschování zavazadel
  • Pozdní příjezd (check-in)

    • Příjezd po 18. hodině je třeba nahlásit předem
    • Hotel by mohl rezervaci zrušit bez možnosti náhrady
    • Některé hotely pozdní příjezd zpoplatňují
  • Standardní odjezd (check-out)

    • Opuštění pokoje do 12 hodin
    • Platí pro většinu hotelů
  • Dřívější odjezd (check-out) o 1 a více dnů

    • Zaplacené ubytování většinou propadá
    • Některé hotely tuto možnost přesto umožňují
    • Je potřeba domluvit s hotelem co nejdříve
    • Je potřeba informovat Letušku, že jste se takto s hotelem domluvili
    • Veškerá korespondence musí být písemně
    • Na hlavičkovém papíru hotel potvrdí přesnou délku ubytování
    • Dále potvrzení, že hotel nebude účtovat zbylé noci
    • Tento dokument nám prosím předejte po návratu
  • Pozdní odjezd (check-out)

    • Je třeba nahlásit předem
    • Některé hotely tuto možnost ale neumožňují
    • Některé hotely pozdní odjezd zpoplatňují
    • Ve většině hotelů je možné domluvit alespoň uschování zavazadel