Hotely a ubytování

Zpět k výběru

Jak zajistit rezervaci hotelu?3 odpovědi

  • On-line na našich webových stránkách

  • Osobně na našich pobočkách

  • E-mailem

Co k tomu potřebujeme všechno vědět?6 odpovědí

  • Požadovaná destinace

  • Termín cesty

  • Počet osob

  • Kategorie preferovaného ubytování

  • Požadované vybavení hotelu

  • Forma stravování

Jak zaplatit za hotel?10 odpovědí

  • Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD

  • Kreditní/debetní platební kartou na pobočce

  • Bankovním převodem v CZK

  • Za jak dlouho platba dorazí?

  • Bankovním převodem v EUR

  • Edenred

  • Benefity CZ

  • Společnost UP Česká republika

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Unišek+
      • Unišek+ FKSP
      • Cadhoc
      • Šek Dovolená
    • Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
    • eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Sodexo Česká republika – Cestujsbenefity.cz

  • Platební bránou přes odkaz

Městské poplatky, tzv. „City tax“1 odpověď

  • Možnosti sazby

Jak probíhá potvrzení rezervace?1 odpověď

  • Voucher – předplacený poukaz

Jak probíhá příjezd a odjez z hotelu?6 odpovědí

  • Standardní příjezd (check-in)

  • Dřívější příjezd (check-in)

  • Pozdní příjezd (check-in)

  • Standardní odjezd (check-out)

  • Dřívější odjezd (check-out) o 1 a více dnů

  • Pozdní odjezd (check-out)

Nenašli jste odpověď?

Zanechte nám zprávu, na dotaz odpovíme.

Pole je povinné



Pole jméno je povinné
Pole e-mail je povinné
Pole je povinné
Pole je povinné
Bez souhlasu není možné formulář odeslat