Jazykové kurzy a pobyty
Jak zařídit jazykový kurz v zahraničí? 2 odpovědi
-
On-line na našich webových stránkách
-
E-mailem
Pro koho jsou jazykové kurzy a pobyty určené? 2 odpovědi
-
Pro dospělé
- Věková kategorie 18 – 100+ let
- Věková kategorie 16 – 21 let
- Věková kategorie 40+ let
- Věková kategorie 50+ let
- Věková kategorie 60+ let
-
Pro juniory a mladé dospělé
- Věková kategorie 4 – 8 let
- Věková kategorie 9 – 15 let
- Věková kategorie 16 – 18 let
- Věková kategorie 19 – 21 let
Co všechno může být součástí jazykového kurzu? 8 odpovědí
-
Registrační poplatek
- Zdarma
- Jednorázový poplatek
- Při každém kurzu
-
Jazykový kurz
- Standardní kurz
- Specifický kurz
- Příprava na jazykovou zkoušku
- Akademický rok
-
Studijní materiály
- Zdarma
- Jednorázový poplatek
- Při změně na vyšší úroveň
-
Ubytování
- V hostitelské rodině
- V apartmánech
- V rezidenci
- Na koleji
- Ve studiu
- Hotel
- Penzion
- Hostel
- Vlastní
-
Doprava
- Letecky
- Autobusem
- Vlakem
- Vlastní
-
Vízová povinnost
- Bezvízové destinace
- Asistence při vyřizování víz
- Vlastní zařízení si víz
-
Transfer
- Vyzvednutí na letišti po příletu
- Odvoz na letiště po ukončení pobytu
- Bez transferu
-
Cestovní pojištění
- Pojištění zajistíme
- Pojištění si zajistíte sami
Jak zaplatit za jazykové kurzy a pobyty? 10 odpovědí
-
Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
- Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30
- Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
- Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
- Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
- Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
- Karlovy Vary – T. G. Masaryka 41, Karlovy Vary, 360 01
- Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
- Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost dočasně uzavřena. Své dotazy prosím směřujte na e-mailovou adresu karlovyvary@letuska.cz.
- Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
-
Kreditní/debetní platební kartou na pobočce
- VISA
- VISA Electron
- MasterCard
- Maestro
- Diners Club
- JBC – Japan Credit Bureau
-
Bankovním převodem v CZK
- Česká spořitelna, a. s. - 1925110329/0800
- Československá obchodní banka, a. s. - 119607483/0300
- Komerční banka, a. s. - 51-903270247/0100
- UniCredit Bank, a. s. - 2106766513/2700
-
Za jak dlouho platba dorazí?
- Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin.
- Při převodu peněz z jiné banky přijde platba většinou do 72 hodin.
- Vždy doporučujeme zaplatit okamžitou platbou.
-
Bankovním převodem v EUR
- Slovenská sporiteľňa, a. s. - SK65 0900 0000 0051 2660 8495
- UniCredit Bank Slovakia a. s. - SK55 1111 0000 0011 8129 8006
- Všeobecná úverová banka - SK59 0200 0000 0037 9212 1153
- UniCredit Bank Czech Republic, a. s. - 2108058107/2700
-
Edenred
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Ticket Benefits Holiday
- Ticket Benefits Multi
- Ticket Compliments Dárkové
- Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
- Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Benefity CZ
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
- Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
-
Společnost UP Česká republika
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
- Unišek+
- Unišek+ FKSP
- Cadhoc
- Šek Dovolená
- Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
- eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- Papírové poukázky (osobně na pobočce)
-
Pluxee (dříve Sodexo)
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
- Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
- Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření.
- Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
- Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
- Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
- E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
- Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
- Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou.
- Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
- Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
- Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
- Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
- E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
-
Platební bránou přes odkaz
- Obdržíte elektronicky e-mailem