Skvělý věrnostní program Letuška.cz. Nechte se odměnit za každý váš nákup. Více informací ZDE.

Rezervace, změna a platba, věrnostní programy

Jak udělat rezervaci letenky? odpovědi

  • On-line na našich webových stránkách

  • Osobně na našich pobočkách

    • Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
      • Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30 
    • Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
      • Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
    • Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00 
    • Karlovy Vary – T. G. Masaryka 41, Karlovy Vary, 360 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00 
      • Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost dočasně uzavřena. Své dotazy prosím směřujte na e-mailovou adresu karlovyvary@letuska.cz
  • E-mailem

Proces rezervace odpovědi

  • On-line

    • Celou rezervaci si vytvoříte sami na základě vámi vyplněných informací.
    • Obdržíte informace o časovém rozmezí, do kdy je potřeba celou částku uhradit podle druhu platby, který zvolíte.
    • Nikdy nevytvářejte jednu konkrétní rezervaci z více zařízení najednou!
    • Rezervace je platná pouze po dobu určenou dopravcem, kdy každý má jiné časové rozmezí, do kdy musí být peníze připsány na jejich účet, a teprve poté vystaví letenku.
    • Dopravce má právo čas rezervace v průběhu rezervace zkrátit, o čemž vás bude informovat pomocí poskytnutých kontaktů při rezervaci.
    • Doporučujeme pravidelně kontrolovat e-mailovou schránku pro případ doplňujících informací ze strany dopravce.
    • Po uplynutí termínu platnosti rezervace je celá transakce zrušena a již není garantováno místo v letadle za předchozí domluvené ceny.
    • Jakmile jsou finance připsány na náš účet, dojde ke spárování rezervace a platby, následně letecká společnost rezervaci potvrdí a letenku vystaví.
  • Osobně na pobočce

    • Letenkář vytvoří rezervaci za vás na základě vámi dodaných informací.
    • Po zaplacení celé částky je rezervace potvrzena.

Co potřebuji nahlásit k vytvoření letenky? odpovědí

  • Jméno a příjmení všech cestujících

    • Zkontrolujte si, zda jste nahlásili všechna jména přesně tak, jak jsou uvedena v cestovních dokladech, se kterými budete cestovat.
    • Pro opravu jména cestujícího prosím odpovězte na e-mail, kterým vám dorazila potvrzená rezervace.
    • Uveďte chybné jméno a správný tvar jména.
    • Letenkář chybu opraví a pošle vám opravenou rezervaci v případě, že to dopravce umožní.
    • Případně zapíše do poznámky správný tvar, pokud nejde vystavit letenku znovu.
    • Upozornění! Takto upravená letenka negarantuje hladký průběh na letišti. Proto vždy dbejte na správný tvar jména.
  • Kontakt na cestující

    • Jedná-li se o skupinovou letenku, stačí kontakt na jednu osobu ve skupině.
    • E-mailová adresa slouží pro komunikaci s vámi při případných změnách ze strany dopravce.
    • Mobilní telefon slouží pro komunikaci s vámi při případných změnách ze strany dopravce.
  • Výběr cílové destinace

    • Je potřeba vědět, kam chcete letět.
    • Případně nahlásit upřednostňované tranzitní destinace.
  • Výběr dopravce

    • Pokud máte osobní preference pro dopravce, třeba kvůli věrnostním programům, operátor bude vyhledávat dle vašich kritérií. 
  • Termín letu

    • Pevné datum letu
    • Flexibilní datum letu
    • Rozmezí předpokládaného odletu a návratu
    • Maximální akceptovatelná doba na celkově strávený čas na cestě

Změna rezervace letenky odpovědí

  • Změna termínu letu

    • Rezervujte letenku s jedním datem jen jednou.
    • Může se stát, že letecká společnost zruší naráz všechny rezervace a vy o své místo v letadle můžete přijít.
  • Změna jména cestujícího

    • Změna celého jména na nového cestujícího není až na nejdražší tarify ve většině případů možná.
  • Oprava jména cestujícího

    • Vždy je nutné uvést přesné jméno, jak je uvedeno v cestovním dokladu.
    • Některé letecké společnosti sice překlepy tolerují, přesto doporučujeme chybu nahlásit co nejdříve a nechat opravit.
    • I když dopravce chyby toleruje a my vložíme poznámku se správným jménem, negarantujeme, že bude vše v pořádku.
    • Vždy je to na benevolenci dopravce a pracovníků na letišti. Prochází se několik kontrol, kde může nastat problém.
    • Pokud je jméno odlišné od toho, co máte zapsáno v cestovním dokladu, může taková chyba v krajním případě skončit až nutností nákupu nové letenky.
    • Pro možnost opravy jména cestujícího prosím odpovězte na e-mail, kterým vám dorazila potvrzená rezervace.
    • Uveďte chybné jméno a správný tvar jména.
    • V případě, že to dopravce umožní, letenkář chybu opraví a pošle vám opravenou rezervaci.
    • Tato služba může být zpoplatněna, protože je nutné vystavit novou letenku.
    • Upozornění! Někteří dopravci chyby netolerují, opravy neumožňují a cestujícího na palubu letadla s chybnou letenkou nepustí.
  • Zakoupení doplňkových služeb

    • Přednostní odbavení
    • Přednostní nástup do letadla
    • Cestování s dětmi
    • Speciální místo v letadle
    • Speciální strava v letadle
    • Asistence při nástupu/výstupu z letadla
  • Zrušení rezervace

    • Rezervace letenky, pokud je zvolena platba na pobočce nebo převodem, který nezrealizujete v předem daném termínu, po určité době exspiruje.
    • Přicházíte tak o garanci termínu a ceny.

Před dokončením rezervace odpověď

  • Ryanair

    • V některých náhodných případech může nízkonákladový přepravce RYANAIR před odbavením požadovat verifikaci (ověření), že uvedený kontakt je skutečně kontaktem cestujícího (plátce).
    • Dokončením rezervace berete na vědomí, že dopravce může vyžadovat ověření osobních údajů skrze tzv. verifikaci, kterou musíte dokončit poskytnutím osobních údajů přímo na stránkách dopravce.
    • Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.

Verifikace rezervace – autentifikace nákupu odpověď

  • Ryanair

    • Jak jsme vás informovali v e-mailu s předmětem POTVRZENÍ REZERVACE – PLATBY, kontaktem uvedeným při nákupu letenky disponuje rovněž dopravce, který může informace zasílat přímo na vaši e-mailovou adresu.
    • V některých případech může RYANAIR před odbavením požadovat verifikaci pro ověření, že uvedený kontakt je skutečně kontaktem cestujícího (plátce), který je zároveň vlastníkem letenky. 
    • Ověření provádí cestující dle instrukce zaslané přímo společností RYANAIR na e-mail uvedený při rezervaci.
    • Ověření doporučujeme neodkládat a provést bezprostředně po vyžádání ze strany RYANAIR.
    • Ověření méně jak 7 dní před odletem může být ze strany RYANAIR zpoplatněno (cca 0,59 EUR).
    • K ověření budete potřebovat průkaz totožnosti s fotografií. 
    • Bez ověření, je-li požadováno, není možné se odbavit. 
    • Ověření cestujícího za vás nemůže provést žádná třetí strana.
    • Vždy sdělujeme leteckému přepravci kompletní kontaktní údaje (e-mail a telefon) cestujícího (plátce), který je majitelem přepravního dokladu a předáváme veškeré podklady pro cestu (letenku atd.).
    • Jsme na straně klienta a sdělujeme veškeré informace, které přepravce požaduje nebo sděluje.
    • Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.

Jak na verifikaci odpověď

  • Ryanair

    • Po obdržení e-mailu od společnosti Ryanair zkontrolujte, zda adresa odpovídá účtu, který již u Ryanair máte.
    • Pokud byla letenka zakoupena s jinou adresou, je možné rezervaci převést na vámi vybranou adresu.
    • Pokud účet u Ryanair ještě nemáte, je nutné jej založit na stránce dopravce a použít stejnou adresu, kterou jste použili při nákupu letenky.
    • Doporučujeme provádět ověření na zařízení, které má přístup ke kameře.
    • Otevřete stránku www.ryanair.com.
    • V horní části obrazovky vyhledejte záložku REZERVACE.
    • Pomocí přihlašovacích údajů se přihlaste do vašeho účtu.
    • Číslo rezervace je 6místný kód složený z čísel a písmen.
    • Potvrďte a načtěte vaši rezervaci.
    • Máte na výběr 2 možnosti ověření – expresní a standardní.
    • Zvolíte takovou, která vám vyhovuje či vyhovuje charakteru cesty.
    • Expresní ověření je zpoplatněno.
    • Potřebujete číslo rezervace, cestovní dokument (pas či občanský průkaz) a zařízení s kamerou.
    • Standardní ověření může zabrat až 7 dní.
    • Standardní ověření je nabízeno zdarma.
    • Zde se ověřují podpisy na cestovním dokladu a vyplněném formuláři pro ověření.
    • Jakmile obdržíte potvrzení o ověření, je možné provést on-line odbavení.
    • Ověření slouží hlavně k tomu, abyste mohli rezervaci spravovat, měnit, kupovat doplňkové služby a podobně.
    • Více informací o verifikaci naleznete na stránce dopravce zde.

Možnosti platby 10  odpovědí

  • Hotově na pobočce v CZK, EUR, USD

    • Centrála – Velflíkova 8, Praha 6, 160 00
      • Pondělí–pátek mimo svátky 09:00–17:30 
    • Letiště Václava Havla Terminál 1 – Aviatická 1, Praha 6, 160 08
      • Pondělí–neděle mimo svátky 09:00–17:30
    • Zlín – Kvítková 7107, Zlín, 760 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00
    • Karlovy Vary – T. G. Masaryka 41, Karlovy Vary, 360 01
      • Pondělí–pátek mimo svátky 08:00–16:00 
      • Vážení klienti, pobočka je z provozních důvodů pro veřejnost dočasně uzavřena. Své dotazy prosím směřujte na e-mailovou adresu karlovyvary@letuska.cz.
  • Kreditní/debetní platební kartou na pobočce

    • VISA
    • VISA Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • Diners Club
    • JBC – Japan Credit Bureau
  • Bankovním převodem v Kč

    • Česká spořitelna, a. s. – 1925110329/0800
    • Československá obchodní banka, a. s. – 119607483/0300
    • Komerční banka, a. s. – 51-903270247/0100
    • UniCredit Bank, a. s. – 2106766513/2700
  • Při on-line rezervaci se nabídnou tyto možnosti platby

    • Okamžitá platba
      • Okamžitá platba z vašeho účtu ve vyjmenované bance. Okamžitou platbu je třeba výslovně zvolit při provádění platby, nemusí být primárně nabízena.
      • Okamžitá platba může být v rámci vašeho účtu zpoplatněna.
      • Okamžitou platbu doporučujeme provést bezprostředně po dokončení rezervace na základě pokynů k platbě, které obdržíte na zadaný e-mail po dokončení rezervace.
      • Přesný seznam bank naleznete zde.
      • Letuška zpracuje okamžitou platbu včetně dodání letenky (letenek) nebo další služby do třech hodin od provedení okamžité platby.
      • Z vašeho účtu u ČSOB, Raiffeisenbank, Fio banka, MONETA Money Bank, Air Bank, mBank, PPF banka, Banka CREDITAS, Komerční banka, Oberbank, Česká spořitelna, J&T BANKA
      • Přesný popis okamžitých plateb naleznete zde.
      • Zpracování okamžitých plateb probíhá neustále, v noci i o víkendech, a velmi rychle a spolehlivě. Z důvodu náhodných mikrovýpadků na komunikační trase může občas dojít ke zpoždění platby či k jejímu odmítnutí. K odmítnutí platby z těchto důvodů dochází v 0,1 až 0,2 procentech případů (1 až 2 platby z tisíce okamžitých plateb).
    • Bankovním převodem
      • Vyberte vaši oblíbenou banku
      • Bankovní převod Česká Spořitelna
      • Bankovní převod UniCredit Bank
      • Bankovní převod ČSOB
      • Bankovní převod Komerční banka
      • Platba převodem z libovolné banky
      • Letenku ihned, platím za 14 dní Twisto
    • Platba v provozovně
      • Osobně v provozovně
      • Služby je možné uhradit hotově, kartou nebo podporovanými poukázkami (může být časově omezeno) v kterékoliv z našich provozoven.
    • Platební karta
      • Jako jedni z mála neúčtujeme žádný poplatek za platbu kartou on-line. Záruka nejvyšších bezpečnostních standardů při platbě kartou je u nás samozřejmostí.
      • Mastercard
      • Maestro
      • VISA
  • Za jak dlouho platba dorazí?

    • Pokud se jedná o převod v rámci jedné banky, je částka na náš účet většinou připsána do dvou hodin. Při převodu peněz z jiné banky přijde platba do 72 hodin.
  • Bankovním převodem v eurech

    • Slovenská sporiteľňa, a. s. – SK65 0900 0000 0051 2660 8495
    • UniCredit Bank Slovakia a. s. – SK55 1111 0000 0011 8129 8006
    • Všeobecná úverová banka – SK59 0200 0000 0037 9212 1153
    • UniCredit Bank Czech Republic, a. s. – 2108058107/2700
  • Edenred

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Ticket Benefits Holiday
      • Ticket Benefits Multi
      • Ticket Compliments Dárkové
    • Platební karta Edenred Card (osobně na pobočce pouze přes platební terminál) – předplacená karta Mastercard s čipem
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-ticket / e-voucher v uživatelském rozhraní (přístup do cafeterie) s možností vyřídit nákup letenky on-line. 
    • ​​​Edenred Benefity Café (osobně na pobočce, e-mailem, telefonicky) – vygenerovaný šestimístný kód a částka k verifikaci
    • Při platbě uvedenými benefity vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Benefity CZ

    • Karta BENEFITY (karta není do platebního terminálu, osobně na pobočce) – plastová karta s logem tučňáků
      • Desetimístné číslo karty a čtyřmístný PIN k autorizaci platby pomocí bodů
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Společnost UP Česká republika

    • Papírové poukázky (osobně na pobočce)
      • Unišek+
      • Unišek+ FKSP
      • Cadhoc
      • Šek Dovolená
    • Cafeterie Gallery Beta (osobně na pobočce, telefonicky) – plastová karta bez čipu (k platbě je potřeba znát číslo karty + PIN), autorizace osobně na pobočce nebo telefonicky. Také můžete platbu provést sami v Cafeterii (Partner ASIANA, spol. s r.o.) a my v systému ověříme transakci.
    • eBenefity (pouze osobně na pobočce) – karta s čipem do platebního terminálu – podporuje Apple Pay i Google Pay
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 5 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek, lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba poukázkami (benefity) možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.
  • Pluxee (dříve Sodexo)

    • E-vouchery (osobně, e-mailem) – v hodnotě 2, 5, 7 a 10 tisíc
      • Spolupráce Pluxee a Letušky je nastavena pouze na e-vouchery. Není možné platit kartou či papírovými poukázkami.
      • Na stránce Pluxee vygenerujete šestnáctimístný alfanumerický kód k ověření​.
      • Ověřte si prosím možnost převedení bodů na e-voucher v uživatelském rozhraní s možností vyřídit nákup letenky on-line.
      • Doporučujeme zajistit e-vouchery až po ověření možnosti nákupu zvolené letenky u Letušky, ale dostatečně včas před samotným nákupem. Pluxee má omezený počet volných e-voucherů k nákupu, konverzi v každém daném týdnu.
      • Prosím, využijte možnost získat více informací přímo na stránce partnera Pluxee.
      • E-voucher je nutné ověřit a aktivovat. Pokud chcete mít jistotu, že vše proběhlo v pořádku a že je e-voucher připraven k využití, napište nám, prověříme jej.
      • Stornovat lze pouze neuplatněný e-voucher. Kredit se vrátí na váš účet Pluxee.
    • Při platbě uvedeným benefitem vám bude účtován manipulační poplatek 7 % z hodnoty přijatých benefitů. Případný doplatek, stejně tak i manipulační poplatek lze platit v hotovosti, převodem nebo kartou. 
    • Při on-line rezervaci je platba e-vouchery možná pouze v případě nabídky možnosti „Platba v provozovně“ v okamžiku platby.
    • Když se tato možnost nenabídne, není možné zaplatit a dokončit rezervaci on-line.
    • Pro vytvoření takové rezervace je nutné osobně navštívit jednu z našich poboček.
    • Platba (nákup) letenky z nabídky nízkonákladových leteckých společností může být omezena z důvodů spočívajících na straně provozovatele těchto letů. Vyžádejte si konkrétní informaci před návštěvou pobočky.

Co je letenka? odpovědi

  • Jak vypadá letenka?

    • Fyzické papírové letenky se již nevystavují.
    • Obdržíte unikátní kód rezervace.
  • Unikátní kód rezervace

    • Unikátní kód si uložíte v mobilu/tabletu
    • Unikátní kód si vytisknete na papír
    • Neobsahuje QR kód
    • Neobsahuje čárový kód
  • Itinerář cesty

    • Číslo potvrzení
    • Číslo elektronické letenky
    • Letová třída
    • Status rezervace
    • Dopravce
    • Číslo letu
    • Odletové, přestupní i konečné město
    • Jméno a příjmení cestujícího
    • Datum odletu a příletu
    • Čas odletu je uveden vždy v místním časovém pásmu
    • Doba letu
    • Terminál
    • Kontakty na prodejce
    • Informace o občerstvení na palubě
    • Informace o zavazadlech
    • Informace o ceně doplňkových služeb
  • Palubní vstupenka – boarding pass

    • Po úspěšném odbavení přes internet obdržíte palubní vstupenku.
    • Doporučujeme palubní vstupenku vytisknout na papír, případně udělat zálohu do mobilu nebo tabletu.
    • Palubní vstupenka obsahuje čárový kód, případně QR kód.
    • Palubní vstupenka opravňuje k nástupu do letadla.
    • Palubní vstupenku je možné také získat v kiosku na letišti.
    • V některých případech lze palubní vstupenku získat až u odbavení na letišti a to zdarma (doporučujeme ověřit podmínky u konkrétního dopravce). 
    • U nízkonákladového dopravce doporučujeme vždy udělat odbavení i tisk palubní vstupenky včas před odletem, vyhnete se tak dalším výdajům u přepážky na letišti.
    • Každý dopravce má jiné termíny možnosti získat palubní vstupenku.
    • Většinou však 48 hodin před odletem

Jaké lety rozlišujeme? odpovědi

  • Krátkodobé lety

    • Délka letu do 180 minut / 3 hodin
  • Střednědobé lety

    • Délka letu od 180 minut / 3 hodin do 480 minut / 8 hodin
  • Dlouhodobé lety

    • Délka letu od 480 minut / 8 hodin do 1 200 minut / 20 hodin

Jaké rozlišujeme cestovní třídy odpovědi

  • Ekonomická, také se používá název economy či turistická

    • Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení ekonomické třídy.
    • Dle tarifu letenky je možné změnit třídu, tzv. upgrade do vyšší cestovní třídy.
    • Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jaké tarifní třídě letenku do ekonomické třídy kupujete, co umožňuje za změny bez doplatku a co s poplatkem.
    • Tarifní třída Y – plnohodnotná letenka do ekonomické třídy
    • Tarifní třída B, M, H, N – standardní letenka do ekonomické třídy (změny/vrácení možné za poplatek)
    • Tarifní třída G, K, L, O, Q, S, T, U, V, W, X – zlevněná letenka do ekonomické třídy (často nelze vůbec změnit/vrátit)
  • Ekonomická prémiová, také se používá economy premium

    • Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení prémiové ekonomické třídy.
    • Většinou přináší větší prostor na nohy, například EXIT řada či řada před zástěnou.
    • Dle tarifu letenky je možné změnit třídu, tzv. upgrade do vyšší cestovní třídy.
    • Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jakém tarifu letenku do prémiové ekonomické třídy kupujete, co umožňuje za změny bez doplatku a co s poplatkem.
  • Byznys třída, také se používá název business či obchodní

    • Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení byznys třídy.
    • Dle tarifu letenky je možné změnit třídu, tzv. upgrade do vyšší cestovní třídy.
    • Většinou přináší větší prostor na nohy, prostornější sedadla, palubní servis bez doplatku a jiné doprovodné služby, které jsou navíc zahrnuty v ceně letenky.
    • Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jakém tarifu letenku do byznys třídy kupujete, co umožňuje za změny bez doplatku a co s poplatkem.
    • Speciální ceny byznys třídy mohou mít omezené pozemní služby, například vstup do salónku na letišti, dopravu na/z letiště a podobně.
    • Tarifní třída C, J – plnohodnotná letenka do business třídy
    • Tarifní třída D, I, Z – zlevněná letenka do business třídy (omezení na změnu termínu nebo vrácení letenky)
  • První třída, také se používá název first class

    • Každá letecká společnost má jiná pravidla pro nastavení první třídy.
    • První třída nabízí nadstandardní servis, prostor na palubě, soukromí a osobní přístup ze strany palubního personálu.
    • Vždy doporučujeme zkontrolovat, v jakém tarifu letenku do první třídy kupujete, co je součástí nabídky a co není.
    • Speciální ceny první třídy mohou mít omezené pozemní služby, například vstup do salónku na letišti, dopravu na/z letiště a podobně.
    • Tarifní třída F – plnohodnotná letenka do první třídy
    • Tarifní třída A, P – zlevněná letenka do první třídy (omezení na změnu termínu nebo vrácení letenky)

Jak rozlišujeme letecké společnosti dle letu? odpovědi

  • Let dle letového řádu

    • České aerolinie
    • British Airways
    • Turkish Airlines
    • American Airlines
    • Wizz Air
    • SmartWings
    • Easy Jet
    • A další
  • Charterový let organizovaný cestovní kanceláří

    • Thomson Airways
    • Travel Service
    • Corendon Airlines
    • A další
  • Privátní let pronajatým letadlem

    • ABS Jets
    • BUSINES AIR
    • Queen Air
    • A další

Věrnostní programy - Letecké aliance odpovědí

  • SkyTeam

    • Aeroflot
    • Aerolíneas Argentinas
    • Aeroméxico
    • Air Europa
    • Air France
    • China Airlines
    • China Eastern Airlines
    • České aerolinie
    • Delta Air Lines
    • Garuda Indonesia
    • Kenya Airways
    • KLM Royal Dutch Airlines
    • Korean Air
    • Middle East Airlines
    • Saudia
    • TAROM
    • Vietnam Airlines
    • Xiamen Airlines
  • Star Alliance

    • Aeagean Airlines
    • Air Canada
    • Air China
    • Air India
    • Air New Zealand
    • All Nippon Airways
    • Asiana Airlines
    • Austrian Airlines
    • Avianca
    • Brussels Airlines
    • Copa Airlines
    • Croatia Airlines
    • EgyptAir
    • Ethiopian Airlines
    • EVA Air
    • LOT Polish Airlines
    • Lufthansa
    • SAS
    • Shenzhen Airlines
    • Singapore Airlines
    • South African Airways
    • Swiss Internationa Airlines
    • TAP Portugal
    • Thai Airways International
    • Turkish Airlines
    • United Airlines
  • Oneworld

    • Alaska Airlines
    • American Airlines
    • British Airways
    • Cathay Pacific
    • Fiji Airways
    • Finnair
    • Iberia
    • Japan Airlines
    • Malaysia Airlines
    • Qantas
    • Qatar Airways
    • Royal Air Maroc
    • Royal Jordanian
    • SriLankan Airlines
  • Skywards Emirates partners

    • Air Mauritius
    • Alaska Airlines
    • Bangkok Airways
    • Copa Airlines
    • easyJet
    • GOL Linhas Aéreas Inteligentes
    • Japan Airlines
    • JetBlue
    • Jetstar
    • Korean Air
    • Malaysia Airlines
    • Qantas
    • S7 Airlines
    • South African Airways
    • TAP Portugal
  • Vanilla Alliance

    • Air Austral
    • Air Madagascar
    • Air Mauritius
    • Air Seychelles
    • IntAir Iles
  • U-Fly Alliance

    • Eastar Jet
    • Lucky Air
    • Urumqi Air
    • West Air
  • Value Alliance

    • Cebu Pacific
    • Cebgo
    • Jeju Air
    • Nok Air
    • Scoot